luni, 18 ianuarie 2010

O fractiune de secunda

De cate ori nu ne-am spus fiecare dintre noi: eh... ce mai conteaza cinci minute!

Norocosul din imaginile de mai jos poate facea mai bine sa nu se grabeasca pe trecerea de pietoni... dar daca nu alerga il lovea autobuzul care circula cu viteza foarte mare. O fractiune de secunda a lipsit pana sa fie agatzat de masina impinsa de autobuz. Si cum se vede din imagini, a avut prezenta de spirit sa fuga mai repede. Asta la salvat!



Mie mi s-a intamplat in trafic fiind la volanul masinii sa asist cum in fata mea o dacie care venea din contrasens a ajuns brusc pe sensul meu de mers si s-a redresat imediat. Mergeam cu 90 km/h pe DN1. Daca eram cu 5 secunde mai in fata ar fi intrat direct in mine fara sa pot face vreo manevra de a-l evita.

Nu e cazul sa devenim paranoici si sa ne intrebam mereu daca e buna ora la care plecam insa daca ne vine sa plecam cu 5 min mai tarziu sau mai devreme... poate chiar ar fi bine sa facem asta.

Voi ati avut cazuri in care sa conteze 5 min, 1 min sau mai putin de 1 secunda?

Un comentariu:

  1. Acum vre-o opt ani,prin februarie, un turture imens, gros cat mana mea,şi ascuţit la varf ca o lance,s-a infipt drept în faţa mea, atingându-mi în cădere, vârful nasuluişi al cizmei. Intârziasem la intalnire cu moartea în jur de jumătate de secundă... :)

    RăspundețiȘtergere