miercuri, 20 ianuarie 2010

Cat de important crezi ca esti? (2)

Cred ca incep sa inteleg inginerii si cateii. Aveam idee despre cum sa continui articolul de ieri dar nu-mi gaseam cuvintele si m-am uitat in oglinda poate imi vine inspiratia. Am gasit o privire inteligenta insa nu stiam sa ma exprim. Ah ce oribil e!!! Asa am inteles cum se simt unii ingineri si cateii. Bine ca nu am dat la Politehnica (fara suparare pentru cei care au absolvit sau sunt studenti acolo) si ca nu mai mananc din palma nimanui.

M-a ajutat insa un filmulet pe care l-am primit pe mail acum cateva saptamani, filmulet care incepe cu urmatoarele cuvinte:

This song says that no matter who you are, no matter where you go in your life at some point you're gonna need somebody to stand by you.

Stand By Me | Playing For Change | Song Around the World


Pe langa versuri si interpretare pe care le gasesc deopotriva inspirate mai era ceva ce ma facea sa imi placa atat de tare videoclipul. Mi-am adus iar aminte de privirea aceea inteligenta insa nu m-am lasa pagubas. Am vrut sa vad ce e si cu tipii astia de la Playing For Change. Urmatoarea prezentare m-a lamurit. Urmariti detaliile si ascultati cu atentie, merita!

Peace Through Music Film Clip: Playing for Change


Dupa ce am terminat de privit si ascultat filmuletul am cautat alte cantece realizate in aceiasi maniera si am mai gasit inca patru, fiecare frumos in felul lui. Interesant este ca cel pe care l-am desconsiderat cel mai mult din cauza titlului a ajuns sa imi placa cel mai tare, respectiv ultimul pe care l-am ascultat: Chanda Mama. (da, stiu, gusturile nu se discuta) Le puteti asculta si voi la sfarsitul articolului.

Mai departe mi-am adus aminte de filmul Pay It Forward. Pentru cine l-a vazut deja ii reamintesc sfarsitul filmului. Celor care nu l-au vazut le recomand sa nu vada sfarsitul ci chiar filmul urmand linkul de la sfarsitul articolului.

Pay It Forward (ending)


Nu conteaza cine esti sau in ce directie iti alegi drumul in viata, la un moment dat vei avea nevoie de cineva sa iti fie alaturi. Insa poti fi acel cineva care este alaturi; alaturi cu un gest, cu putin timp, cu un zambet, cu mai mult timp, cu o vorba de incurajare, cu o surpriza placuta, cu un cadou simbolic, cu o poveste sau pur si simplu acolo si atat.

Cand suntem asa oferim caldura, o raza de speranta, un motiv pentru celalalt de a merge mai departe, incurajare, energie, inspiratie si bucurie... exact ca o stea.... sau chiar mai mult, exact asa cum simtim si noi cand privim soarele si dincolo de el.

Suntem un soare mai mic dar enorm de generos.


Mai multi sori formeaza o galaxie si mai multe galaxii Universul stiut si Universul necunoscut inca. Se mai simte cineva mic si neimportant?

Asta este ciudatenia zilei de astazi:

Cum pot incape suflete atat de mari in corpuri atat de mici!?!

~~~~~~~~~~~~~~

Videolipuri Playing For Change | Song Around the World


War/No More Trouble

O chitara exceptionala la inceput si un solist renumit pe parcurs.



One Love

Un italian tipic la chitara, Manu Chao, parfum indian foarte frumos integrat si o interpretare partiala in limba Afrikaans foarte reusita


Don't Worry
Un francez ce exprima un colocvial je m'en fiche-ism, Grandpa Elliot in the house la muzicuta si un Rajhesh Vaidhya exceptional la instrument traditional indian


Chanda Mama
Un cantec popular din Chennai - India cu ritm vesel ce se ia mai repede decat gripa porcina si noua mea dragoste Tula din Israel


~~~~~~~~~~~~~~~

Pay It Forward

Filmul Pay It Forward este integral vizionabil pe Youtube in 12 parti. Prima parte o gasiti mai jos, pentru restul vizualizati restul fimelor incarcate pe Youtube de acelasi user.


3 comentarii: